Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
vydaný společností COOL CREDIT, s.r.o., IČO: 02112621, se sídlem Václavské náměstí 841/3, Nové Město, 110 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 215653 („Společnost“).
-
Úvod
-
Definice:
-
Klient je fyzická osoba - spotřebitel, která nejedná v rámci předmětu podnikání, a která se Společností má nebo měla uzavřenu Smlouvu, nebo která zvažuje využití služeb Společnosti a/nebo se Společností jednala o uzavření Smlouvy, a/nebo jí poskytovanou službu využila.
-
Smlouva je smlouva o zápůjčce, na jejímž základě se Společnost zavazuje poskytnout Klientovi zápůjčku a Klient se zavazuje ji vrátit spolu s příslušenstvím.
-
Reklamace neboli jinými slovy stížnost, je sdělení, ve kterém Klient vyjadřuje nespokojenost či nesouhlas se způsobem či výsledkem poskytnutí určité jím objednané služby Společností a/nebo upozorňuje na jím vnímané nedostatky v činnosti Společnosti nebo v jednání jejích pracovníků.
-
- Tento dokument shrnuje práva a povinnosti Společnosti a Klientů v případech, kdy Klient není spokojen s poskytnutými službami a/nebo produkty či jednáním Společnosti a rozhodne se podat Reklamaci („Reklamační řád“).
- Společnost má zájem na spokojenosti svých Klientů a pokud na její straně dojde k pochybení, má zájem na korektním řešení Reklamace.
- Klient je v rámci řešení Reklamace povinen Společnosti poskytnout v maximální možné míře součinnost, tedy zejména (i) podat Reklamaci bez zbytečného odkladu poté, co se o předmětu Reklamace dozvěděl, (ii) počínat si tak, aby svým jednáním nezvětšoval případné negativní důsledky chybných postupů Společnosti a (iii) poskytnout Společnosti veškeré informace a doklady potřebné pro vyřešení Reklamace, a to jak v rámci podání Reklamace, tak na vyžádání Společnosti během jejího řešení.
-
Definice:
-
Způsob podání Reklamace
-
Podání Reklamace je možné učinit:
- e-mailem na adresu reklamace@coolcredit.cz, nebo
- písemně dopisem na adresu Václavské náměstí 841/3, 110 00 Praha 1, nebo
- telefonicky prostřednictvím našeho call centra na tel. čísle 226 219 946.
- V případě, že Reklamace bude doručená jiným způsobem, resp. na jiný kontakt Společnosti, nemůže Společnost garantovat dodržení lhůt pro její vyřízení, ani skutečnost, že se sdělením bude zacházeno jako s Reklamací ve smyslu tohoto Reklamačního řádu.
-
Podání Reklamace je možné učinit:
-
Náležitosti Reklamace
-
Z podané Reklamace musí být patrné, kdo ji podává, co je předmětem stížnosti a kontaktní údaje na
Klienta, aby jej Společnost mohla kontaktovat za účelem řešení jeho Reklamace. Nezbytnými náležitostmi
každé Reklamace tedy jsou:
- identifikace Klienta v rozsahu jméno, příjmení, datum narození a adresa (resp. identifikace zástupce Klienta, pokud je to relevantní),
- předmět Reklamace zahrnující popis vytýkané skutečnosti včetně časových informací a označení služby, která je předmětem Reklamace,
- kontaktní údaje Klienta, jejichž prostřednictvím je možné s Klientem komunikovat v průběhu řešení Reklamace a urychlit tak jeho průběh (e-mailová adresa, telefonní číslo).
-
Pokud je to ve vztahu k dané Reklamaci relevantní, měla by obsahovat rovněž:
- údaje o Smlouvě (číslo Smlouvy a/nebo datum uzavření Smlouvy),
- identifikaci pracovníka Společnosti, jehož případné jednání je předmětem Reklamace,
- podklady, kterými Klient své tvrzení dokládá,
- specifikaci požadavků ze strany Klienta, zejm. uvedení skutečnosti, zda se Klient domáhá náhrady škody či jiného plnění a specifikace výše plnění,
- doklad prokazující oprávnění zástupce Klienta za něj ve věci Reklamace jednat, pokud za Klienta jedná zástupce,
- podpis Klienta (je-li podávána v písemné podobě).
- Po přijetí Reklamace příslušný pracovník Společnosti prověří, zda údaje uvedené v Reklamaci jsou dostatečné a Klient je dostatečně identifikován. Nejsou-li dostačující, vyzve pracovník Klienta k jejich doplnění a stanoví mu přiměřenou lhůtu k jejich doplnění. Pokud Klient žádosti nevyhoví, může Společnost Reklamaci buď zcela zamítnout z důvodu nesoučinnosti Klienta nebo, pokud to bude považovat za účelné, Reklamaci rozhodnout i přesto, že je neurčitá. O těchto následcích je Klient poučen v rámci výzvy k doplnění informací.
- Podání Reklamace je bezplatné.
-
Z podané Reklamace musí být patrné, kdo ji podává, co je předmětem stížnosti a kontaktní údaje na
Klienta, aby jej Společnost mohla kontaktovat za účelem řešení jeho Reklamace. Nezbytnými náležitostmi
každé Reklamace tedy jsou:
-
Vyřízení Reklamace
- Reklamace je vyřízena do 30 kalendářních dnů od jejího doručení Společnosti. V odůvodněných případech je Společnost oprávněna lhůtu prodloužit až o dalších 30 kalendářních dnů; o tom je však nutné Klienta informovat s dostatečným předstihem.
- Lhůta pro vyřízení Reklamace se v případě, že Společnost si vyžádala doplnění informací/dokladů od Klienta, přerušuje, a to po dobu, než Klient požadované informace/doklady doručí Společnosti.
- Společnost je povinna informovat Klienta o způsobu vyřízení Reklamace. Klient je o vyřízení Reklamace informován prostřednictvím komunikačního prostředku dle volby Společnosti, zpravidla však stejným způsobem, kterým Reklamaci předal Společnosti.
-
Námitka proti vyřízení Reklamace a informace o mimosoudním řešení sporů
- Pokud Klient nesouhlasí se způsobem vyřízení Reklamace, může podat námitku. Námitku musí Klient bez zbytečného prodlení po obdržení vyrozumění o řešení Reklamace poslat písemně na adresu Společnosti: COOL CREDIT, s.r.o., Václavské náměstí 841/3, Nové Město, 110 00 Praha 1.
- Námitku proti řešení Reklamace projedná statutární orgán Společnosti do 30 dnů ode dne, kdy byla Společnosti doručena námitka Klienta proti řešení Reklamace.
- Proti výsledku řešení námitky proti řešení Reklamace již Společnost neposkytuje opravný prostředek. Tato skutečnost však Klienta nijak neomezuje v možnosti podat návrh k příslušnému soudu, k finančnímu arbitrovi (www.finarbitr.cz sídlo kanceláře: Legerova 1581/69 110 00 Praha 1 e-mail: arbitr@finarbitr.cz) nebo České národní bance (www.cnb.cz Klient rovněž může využít internetovou platformu pro řešení spotřebitelských sporů vedenou Evropskou komisí (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS
-
Závěrečná ustanovení
- Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.3.2021 a nahrazuje dřívější verzi Reklamačního řádu účinnou od 1. 2. 2017.
- Tento Reklamační řád je k dispozici na webových stránkách Společnosti www.coolcredit.cz
- Společnost si vyhrazuje právo tento Reklamační řád kdykoli změnit. Jakékoliv změny Reklamačního řádu zveřejní Společnost na svých webových stránkách společně s datem účinnosti těchto změn.